11 Aralık 2013

Sephora Mini Makyaj Paleti



Herkese merhaba! Bugün sizlere, Mersin Sephora'nın açılış gününde, görüntüsüne dayanamayıp, açılışa özel %50 indiriminden dolayı da şans vermek isteyip aldığım ve şimdi farlarından dolayı çok şaşırdığım ve sevdiğim mini makyaj paletinden bahsedeceğim.


Öncelikle ambalajından bahsetmeliyim; ben çok beğendim. Çok sevimli ve şık. Çantaya benzeterek saplarını bile yapmışlar. İçini açtığınızda oldukça kullanışlı bir ayna ve ikisi mat, yedi simli olmak üzere toplam dokuz renk far karşınıza çıkıyor. Hepsi oldukça kullanışlı ve güzel renkler. Paletin yanlarından çekmece gibi birer bölüm açılıyor; sağda bir allık ve solda biri mat, üçü simli dört renk dudak parlatıcısı mevcut.


Benim seçtiğim palette, benim için vazgeçilmez olan her renk mevcut.; kırık beyaz, krem, pembe, gri, bronz kahve, lacivert, siyah (buraya kadar hepsi ışıltılı) ve mat kahveyle mat mor. Kırık beyaz hariç kalan renklerin pigmentasyonlarını gayet iyi buldum açıkçası. Farların tek sıkıntısı tozutmaları. 


Dörtlü dudak grubu; şeffaf simli, krem simli, pembe simli ve kırmızı parlatıcılardan oluşuyor. Çok başarılı değiller, kullanılmayacak kadar kötü de değiller. Ben parlatıcıları pek sevmem, bunları da pek kullandığım söylenemez o nedenle.


Allık uçuk pembe tonunda. Pigmentasyonu idare eder olsa da ben pek tercih edemiyorum. Yapı olarak bana biraz kuru geldi. 


Genelde toplu makyaj paletlerini sevmiyorum. Hepsi her zaman iyi çıkmaz, palet içinden bir yada iki ürün çok iyidir, gerisi gereksiz olur. Ancak bu palet, farlarından dolayı oldukça başarılı bence.

Bu palete ve bu paletin diğer renklerine Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz. Bu palet indirimsiz haliyle 42,90 tl.

Herkese güzel günler diliyorum! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder