19 Aralık 2013

RIMMEL LONDON Natural Bronzer - Sun Bronze (022)



Merhabalar! İşte karışınızda Rimmel London'ın beğenmediğim ilk ve tek ürünü; Natural Bronzer! Bendeki 022-Sun Bronze rengi. Şaşırdığınıza eminim, ben de çok üzüldüm... Buyurun ürünü incelemeye...


Ürün, yazısını şurada yazdığım Stay Matte pudrayla neredeyse aynı ambalaja sahip. 14 gr ürün içeriği var. İçinde çok hafif, belli belirsiz ışıltıları olan bir bronzer. 

Ancak bence bir bronzerla hiç alakası yok! Pigmentasyonu çok çok çok zayıf; yok gibi! Ve uygulama sırasında inanılmaz tozutuyor! Pigmentasyon olmadığından, maalesef kalıcılıktan da bahsedemiyorum.


O kadar üzüldüm ki anlatamam. Görüntüsüyle ve kokusuyla beni baya cezbetmişti oysa ki. 

Bu ürünü ten rengine uyan buğday ve esmerler, makyajlarını sabitlemek amacıyla, pudra olarak kullanabilirler. 


Rimmel London'u Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Bu ürünün indirimsiz fiyatı 12,99tl.

Herkese sevgiler! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder