2 Aralık 2013

REAL TECHNIQUES Core Collection Set


Herkese merhaba! Bugün Real Techniques'lerin meşhur Core Collection setinden bahsedeceğim.

Core Collection'ın en ünlü üyesi tabi ki Buffing Brush. Pek çok kişi gibi ben de yalnızca Buffing Brush için tüm seti almanın gerekli olup olmadığını çok düşündüm. Ancak sonunda "fazla fırça göz çıkarmaz!" diyerek sipariş ettim! :) Sevgili Core Collection'ın bütün üyeleri, bu gibi durumlarda bana "iyi ki!" dedirten taraftalarmış! :)

Şimdi gelelim seti daha yakından incelemeye. Set dört adet yüz fırçası ve bu fırçalar için bir taşıma çantası içeriyor. Buyurun her bir fırçanın ayrıntılı açıklamasına:

Buffing Brush: Likit fondötende bir hariha! "Expert Face mi? Buffing mi?" soruları hala çok tartışılıyor. Bence ikisinin de yeri ayrı, ikisi de çok başarılı fırçalar!




Contour Brush: Kontur yapmak yada toz highlighter uygulamak için kullanıyorum. İki uygulamada da çok severek kullanıyorum.




Detailer Brush: Bu minik, sevimli şey; aslında yüzde problemli bölgeleri kapatmak için üretilmiş. Ancak ben bunun yanında dudak için de kullanıyorum, ruj uygulamalarında.



Pointed Foundation Brush: Ben genelde bu tarz fondöten fırçalarını sevmiyorum. Pek pratik olmuyorlar ve uğraştırıyorlar. Uygulamada kesinlikle kötü değil, sadece zaman istiyor.



Harika sonuçları, kolay temizlenebilmeleri, çabuk kurumaları ve tabi ki o şık, estetik görünümleri sayesinde kullanmaya doyamadığım bir set! 

Bu sete Cloud10beauty, Feelunique, Amazon ve Instagram üzerinden satış yapan hesaplardan ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder