12 Aralık 2013

REAL TECHNIQUES Blush Brush


Herkese merhaba! Bugünün yazısı; hayatımın allık fırçası üzerine olacak! Real Techniques, Blush Brush!


Henüz fırçayı yeni sipariş etmiş, gelmesini beklerken; "Bu kadar büyük fırçayı herhalde pudra uygulamada kullanırım ben.." diyordum kendi kendime. Elime ulaştığında yumuşaklığına inanamaz bir halde mest olmuşken; temizledim, dezenfekte ettim ve hemen allık denedim. Sonuç inanılmaz! Dağıtımı müthiş! İstediğiniz her allıktan doğal ve hafif sonuç elde etmeniz mümkün! İnanılmaz. 


Tabi ki allıktan sonra pudra uygulamasını da inceledim, yine çok çok başarılı!

Elime geçeli ve kullanmaya başlayalı tam altı ay oldu ve çok yakında bir tane daha almayı düşünüyorum.

Real Techniques fırçalarımın hiçbirinden, altı aydır aktif olarak kullanmama ve sıklıkla yıkamama rağmen tek bir kıl bile dökülmedi!

Herkeste bulunması gereken bir fırça olduğunu düşünüyorum!

Muhakkak artık biliyorsunuzdur ancak ben yine de yazayım; bu fırçaya Cloud10beauty, Feelunique ve Instagram üzerinden satış yapan hesaplardan ulaşabilirsiniz.

Herkese güzel günler! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder