18 Aralık 2013

MAC Plumful Lipstick


Herkese günaydın! Bugün sizlere güzel mi güzel; baktıkça iştah kabartan harika bir rujdan bahsedeceğim!


MAC Plumful, dışarıdan bakınca gül kurusu-mürdüm gibi göründüğünden belki bazılarınıza biraz korkutucu ve zor bir renk gibi gelebilir. Ancak hiç de öyle değil!

Plumful, Lustre bitişli bir ruj. Lustre; hafif parıltılı, ıslak gibi bir duruş sağlıyor. Dudakta daha pembemsi duran Plumful'u nasıl tanımlarım bilemiyorum. İnanılmaz bir tonu ve duruşu var! Hafif ıslak yapısı sayesinde dudağınızı kurutmuyor ve canlı bir duruş sağlıyor. 


Lustre bitişli rujların belki de tek eksisi; kalıcılıklarının 3-4 saat olması. Ancak bu benim için büyük bir problem değil. Lütfen siz de bunu dert etmeyin ve yapısına, rengine, duruşuna herşeyiyle bayıldığım bu ruju mutlaka deneyin! 


Plumful'a MAC mağazalarından ve www.maccosmetics.com.tr adresinden 50tl'ye sahip olabilirsiniz.

Hemen aşağıda bendeki duruşunu görebilirsiniz. :)



Herkese sevgiler! :)

1 yorum:

  1. Ben de online siteden alışveriş yapmak istiyorum fakat kaç güne elimde olur

    YanıtlaSil